Pytania i odpowiedzi

Przeglądanie oferty zawartej w internetowym systemie sprzedaży Mokate nie wymaga logowania się ani rejestracji. Ponieważ prezentowana oferta wzbogaca się w nowe ciekawe produkty oraz oferowane są atrakcyjne promocje, polecamy rejestrację w systemie Newsletter.

Podczas składania zamówienia możesz wybrać w jaki sposób ma być dostarczona faktura. Może znaleźć się w przesyłce z towarem lub zostanie dostarczona elektronicznie.

  • Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 32 420 7382  
  • Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres shop@mokate.com.pl
  • Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie zamówienia. Możesz zrobić to, dzwoniąc pod numer tel.: +48 32 420 7382, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail shop@mokate.com.pl

W dniu nadania przesyłki do Ciebie, otrzymujesz od nas maila z numerem przesyłki. W prosty sposób umożliwia Ci to śledzenie jej trasy online.

W swoim Panelu klienta w sklepie mokate.com.pl w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Wszystkie swoje dane możesz zmienić w następujący sposób:

  • Zaloguj się na swoje konto.
  • Kliknij pole MOJE DANE znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  • Zarządzaj swoimi danymi w sklepie.
  • Kliknij ZAPISZ

Dla Twojego bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej. Jeżeli nie pamiętasz hasła:

  • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
  • Kliknij pole "Nie pamiętasz hasła " pod formularzem logowania.
  • Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło.
  • Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która nada Ci nowe hasło.
  • Kliknij pole "Zarejestruj się" znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  • Wypełnij swoje dane.
  • Kliknij przycisk "Zarejestruj się".

Szczegóły dotyczące form płatności oraz możliwości odbioru zamówionych produktów zamieszczono w dziale Koszty dostawy.

Zamawianie produktów w Sklepie wymaga rejestracji osoby lub podmiotu zamawiającego. Podane informacje służą wyłącznie w celach realizacji złożonych zamówień oraz wysyłki zamówionych produktów lub, w razie wyrażenia takiej zgody, w celach marketingowych, w tym wysyłce Newslettera.

Po złożeniu zamówienia, należy to zamówienie potwierdzić w ciągu 48 godzin poprzez kliknięcie linku, który jest wysyłany automatycznie na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym. Brak takiego potwierdzenia spowoduje anulowanie zamówienia.

Wszystkie pytania dotyczące wybranego produktu proszę kierować na adres e-mail: shop@mokate.com.pl bądź telefonicznie tel.: +48 32 420 7382

Wczytuje...